Call Center App
Opis Realizacji
Aplikacja wykonana w Symfony dla Call Center. Obsługa plików *.excel i *.csv. Możliwość upload’u i synchronizacji nawet 100tyś rekordów na raz. Możliwość blokowania kontaktów na dowolną ilość dni, które są przywracane automatycznie po ukończeniu deklarowanego czasu „blokowania”. Możliwość oznaczania rekordów na tzw. Czarną Listę – przywracane indywidualnie.
Klient: | Welmax |
---|---|
Realizacja: | Aplikacja do obsługi Call Cennter; |
Framework: | PHP/Symfony; |
Funkcjonalności:
|
Aplikacja umożliwia upload i sunchronizacje z bazą plików excel z wieloma rekordami (bez problemu obsługuje ok. 100 tysięcy rekordów) Posiada możliwość blokowania klientów, filtrowania + jest na bieżąco rozwijana, Obsługa językowa – j. angielski + otwarta możliwość dla wprowadzania tłumaczeń; |
Dodatkowe:
|
Serwer VPS wdrożenie, Repozytorium GitLab, Osobno Stage i Produkcja, Środowisko lokalne oparte na Docker; |
Udostępnij: