Call Center App

Opis Realizacji

Aplikacja wykonana w Symfony dla Call Center. Obsługa plików *.excel i *.csv. Możliwość upload’u i synchronizacji nawet 100tyś rekordów na raz. Możliwość blokowania kontaktów na dowolną ilość dni, które są przywracane automatycznie po ukończeniu deklarowanego czasu „blokowania”. Możliwość oznaczania rekordów na tzw. Czarną Listę – przywracane indywidualnie.

Klient: Welmax
Realizacja: Aplikacja do obsługi Call Cennter;
Framework: PHP/Symfony;
Funkcjonalności:

 

Aplikacja umożliwia upload i sunchronizacje z bazą plików excel z wieloma rekordami (bez problemu obsługuje ok. 100 tysięcy rekordów)
Posiada możliwość blokowania klientów, filtrowania + jest na bieżąco rozwijana, Obsługa językowa – j. angielski + otwarta możliwość dla wprowadzania tłumaczeń;
Dodatkowe:

 

Serwer VPS wdrożenie,
Repozytorium GitLab,
Osobno Stage i Produkcja,
Środowisko lokalne oparte na Docker;

Udostępnij: